Tarptautinių maisto parodų atgarsiai atskleidžia, kad vis daugiau vartotojų renkasi kuo natūralesnius, vegetariškus ar veganiškus produktus. Vis labiau domimasi ne tik galutinio produkto, bet ir viso gamybos proceso kokybe. Neseniai tuo patys įsitikino ir šalies verslininkai, kurie lankėsi Šanchajuje vykusioje pirmojoje Kinijos importo parodoje. Renginio dalyvių teigimu, be pasaulinių maisto pramonės tendencijų įsisavinimo, tarptautinės parodos padeda kurti ir vertingus ryšius, kurie dažnai lemia verslo plėtrą užsienio šalyse.

Atveriami prekybos keliai

Tarptautinės parodos – išskirtinė galimybė užmegzti ryšius, kurie neretai perauga į naujų rinkų atsivėrimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą. UAB „Daumantai LT“ rinkodaros vadovė K.Grušauskaitė ragina verslą ieškoti galimybių skleisti žinią apie savo veiklą užsienio šalyse,  o taip pat – pasisemti naudingos patirties.

„Dalyvavimas tarptautinėse parodose leidžia mums ieškoti naujų eksporto, sudarančio apie penktadalį bendrovės pardavimų, krypčių. Manome, kad ir toliau aktyviai nešdami žinią apie savo produkciją užsienyje, atversime naujas eksporto kryptis“, – parodų naudą įžvelgia UAB „Daumantai LT“ atstovė.

Pasak jos, bendrovė šiais metais fiksuoja 11 proc. eksporto augimą.

Iš lapkritį Šanchajuje vykusios pirmosios tarptautinės Kinijos importo parodos neseniai grįžęs „Daumantų“ eksporto vadybininkas Domas Grinkevičius parsivežė įžvalgų apie šios šalies rinkos išskirtinumą.

„Kinijoje yra stiprūs papročiai, kuriuos žmonės saugo ir vertina. Vartotojai yra itin atsargūs, nelinkę bandyti nežinomų produktų. Vieninteliai, kurie įneša vakarietiškos kultūros, yra jauni žmonės, grįžę iš studijų Europoje, išsilavinę profesionalai. Tačiau jų Kinijoje, lyginant su bendru gyventojų skaičiumi, yra nedaug. Geriausias šansas Vakarų šalims patekti į Kinijos rinką yra per Honkongą – čia jau įsitvirtinusios vakarietiškos vertybės, miesto gyventojai atvirai priima naujoves“, – pasakoja D.Grinkevičius.

Tarptautinėms rinkoms pristatė naujus produktus

Šanchajuje, kaip ir šį rudenį vykusioje Paryžiaus parodoje SIAL („Salon International de l’alimentation“), pristatyta nauja „Daumantų“ produktų linija. Nauji majonezai su prekės ženklu „Karališkas“ – tai atnaujinto skonio ir visiškai naujos receptūros produktai. Jų sudėtyje nėra krakmolo, konservantų, naudojami laisvai laikomų vištų kiaušiniai, o gamyboje įprastą citrinų rūgštį keičia citrinų sultys. Specialiai šiai produktų linijai sukurtos ir naujos gaminių pakuotės.

„Daumantams“ receptūrų ir pakuočių atnaujinimas buvo vienas iš prioritetinių šių metų tikslų, kurį jau pavyko įgyvendinti.

„Šiais metais pagrindinis tikslas buvo peržiūrėti majonezų gaminius ir pristatyti rinkai atnaujintą liniją, kurioje daugiausiai dėmesio skiriama natūralumui bei aukštai ingredientų kokybei. Siekdami išlaikyti tęstinumą tiek pačiuose produktuose, tiek kasdienėje veikloje, stengėmės maksimaliai spręsti logistikos efektyvumo ir veiklos tvarumo klausimus. Naujoje gaminių linijoje visiškai atsisakėme plastikinių pakuočių. Šia kryptimi judėsime ir su kitais produktais“, – apie pokyčius pasakoja K.Grušauskaitė.

Bendrovės rinkodaros vadovės teigimu, kitais metais planuojama atnaujinti ir pomidorų padažų liniją. Šiuos produktus kitąmet turėtų gaminti sumontuota nauja atnaujinta gamybos linija.

UAB „Daumantai LT“ apyvarta per dešimt šių metų mėnesių siekė 5,8 milijonus eurų. Tai 5 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

 

Šaltinis: https://www.alfa.lt/straipsnis/50350048/tarptautines-maisto-parodos-diktuoja-madas-kokybe-tampa-vis-svarbesne?ref=astromanija-web