Pagardus gaminanti įmonė „Daumantai“ planuoja, kad bendrovės eksporto apimtys šiemet turėtų augti 40%. Į naujas rinkas kompanija siekia įeiti su savo ekologiškų gaminių linija.

Įmonės išplatintame pranešime Saulius Šeštakauskas, „Daumantų“ eksporto pardavimų vadovas, ekologiškų-veganiškų produktų populiarėjimą išskyrė kaip ryškiausią padažų bei visų maisto produktų rinkos tendenciją, kuri vyraus ir ateinančiais metais.

„Matydami tokį susidomėjimą ekologiškais-veganiškais padažais, planuojame aktyviai plėsti užsienio rinkoms skirtų gaminių asortimentą“, – sakė p. Šeštakauskas.

Pastaruosius dvejus metus kompanijos eksporto apimtys kilo po 25%, o pernai siekė 2,9 mln. Eur. Planuojama, kad šiemet jos turėtų didėti 30-40%.

„Šiuo metu aktyviausiai dirbame Skandinavijoje, bet jau rengiamės žengti į Vokietijos, Prancūzijos, Artimųjų Rytų rinkas“, – pranešime cituojamas p. Šeštakauskas.

Anot jo, šiuo metu įmonė geriausiai įsitvirtinusi Suomijos, Danijos, Švedijos, Norvegijos rinkose. Populiarumu čia išsiskiria tokie gaminiai kaip ekologiškas kečupas, majonezas bei įvairūs majoneziniai padažai. Balandžio mėnesį „Daumantai“ užsienio rinkoms pristatys ir ekologišką BBQ padažą.

„Daumantai LT” šiuo metu gamina daugiau kaip 100 skirtingų pavadinimų majonezą, majonezinius padažus, ekologiškus produktus, kečupus, pomidorų padažus, adžiką ir užsiima didmenine prekyba bei eksportu.

Šaltinis: https://www.vz.lt/agroverslas/maisto-pramone/2018/03/12/daumantai-planuoja-eksporta-auginti-40