Atgal

Produktai / 2018 03 15
Lietuviški ekologiški padažai užkariauja pasaulį: „Daumantai“ planuoja 40 proc. eksporto augimą

pp_linija-ca193976b7223508e5b382a2f39d3a53.png

Vieno didžiausių pagardų gamintojų Lietuvoje „Daumantai“ eksporto apimtys šiemet turėtų augti 40 proc. Tokius ambicingus tikslus deklaruoja neseniai iš tarptautinės ekologiškų maisto produktų ir gėrimų parodos „BIOFACH“ grįžę įmonės vadovai. Anot jų, prognozuoti tokią sparčią plėtrą leidžia užmegzti ryšiai su naujais partneriais užsienio rinkose bei naujausių tendencijų sekimas, į kurias įmonė planuoja atsižvelgti gamindama savo produkciją.

Kasmet Vokietijoje vykstančioje parodoje, kurioje šiemet dalyvavo daugiau nei 3200 gamintojų iš 93 pasaulio šalių, „Daumantai“ dalyvavo aštuntus metus iš eilės. Tarptautinės parodos dalyviams Lietuvos gamintojas pristatė savo ekologiškų gaminių liniją: kečupą, majonezą ir pomidorų padažą.  

Kaip sako bendrovės eksporto pardavimų vadovas Saulius Šeštakauskas, tokios parodos yra puiki vieta susitikti su jau esamais bei užmegzti ryšį su naujais klientais, o taip pat pristatyti savo šalį.

„Dalyvaudami parodose siekiame ne tik pristatyti savo įmonę bei produkciją, bet tuo pačiu visam pasauliui garsiai skleisti žinią, kad Lietuvoje gaminami aukščiausios kokybės ekologiški produktai. Ir mums tai puikiai sekasi. Pasauliniame kontekste mes esame nedideli, tačiau labai gerai vertinami. Užsienio partneriai negaili gerų žodžių mūsų produkcijai, vertina itin aukštą gaminių kokybę“, – teigia jis.

Ekologiškų-veganiškų produktų populiarėjimą „Daumantai“ eksporto pardavimų vadovas išskiria kaip ryškiausią padažų bei visų maisto produktų rinkos tendenciją, kuri vyraus ir ateinančiais metais. Lietuviai į ją taip pat reaguoja. Šiuo metu su viena Skandinavijos šalyse veikiančia kompanija jau derinamos privačios etiketės ekologiškų-veganiškų gaminių linijos receptūros. Įmonė intensyviai kalbasi ir su dar keliais potencialiais partneriais.

„Matydami tokį susidomėjimą ekologiškais-veganiškais padažais, planuojame aktyviai plėsti užsienio rinkoms skirtų gaminių asortimentą“, – sako S. Šestakauskas.

Jo teigimu, aktyvus darbas, sekant naujausias tendencijas, tiriant užsienio rinkas ir siekiant prisitaikyti prie jų poreikių, duoda savo rezultatus. Iš eksporto gaunama „Daumantų“ pajamų dalis stabiliai auga. Pastaruosius dvejus metus eksporto apimtys kilo po 25 proc., o pernai siekė 2,9 mln. eurų. Planuojama, kad šiemet jos turėtų didėti dar apie 30-40 proc.

„Sėkmingą plėtrą visų pirma lemia užmegzti ryšiai su naujais partneriais bei pasiteisinusios plėtros kryptys. Šiuo metu aktyviausiai dirbame Skandinavijoje, bet jau rengiamės žengti į Vokietijos, Prancūzijos, Artimųjų Rytų rinkas“, – žada „Daumantai“ eksporto pardavimų vadovas.

Anot jo, šiuo metu įmonė geriausiai įsitvirtinusi Suomijos, Danijos, Švedijos, Norvegijos rinkose. Populiarumu čia išsiskiria tokie gaminiai kaip ekologiškas kečupas, majonezas bei įvairūs majoneziniai padažai. Balandžio mėnesį „Daumantai“ užsienio rinkoms pristatys ir ekologišką BBQ padažą, kuris turėtų padėti dar labiau sustiprinti bendrovės pozicijas.

UAB „Daumantai LT” yra lyderio pozicijas šalies rinkoje užimanti, viena moderniausių ir didžiausių pagardų gamybos įmonių Baltijos šalyse. Bendrovė šiuo metu gamina daugiau kaip 100 skirtingų pavadinimų majonezą, majonezinius padažus, ekologiškus produktus, kečupus, pomidorų padažus, adžiką ir užsiima didmenine prekyba bei eksportu. „Daumantai LT“ apyvarta 2017 m. siekė 9.2 mln. eurų.

https://www.vz.lt/agroverslas/maisto-pramone/2018/03/12/daumantai-planuoja-eksporta-auginti-40

 


Naujienos

2018. 03. 15
Lietuviški ekologiški padažai užkariauja pasaulį: „Daumantai“ planuoja 40 proc. eksporto augimą

Vieno didžiausių pagardų gamintojų Lietuvoje „Daumantai“ eksporto...


 

2017. 12. 22
Linkime laimingų ir sočių Kalėdų!

"Daumantų" pagardų gamintojai linki laimingų ir sočių Kalėdų!...


Pasiekimai

 

Kokybė